Podaj dalej, niech inni tez zmienią swoje życie z Nami.

Czas jako kluczowy element wartościowej edukacji w Akademii Liderów

Wdzisiejszym zabieganym świecie, gdzie każdego dnia mierzymy się z natłokiem obowiązków i szybkimi rozwiązaniami, łatwo zapomnieć o głębszym znaczeniu czasu dla naszego własnego rozwoju. Jednak my, w Akademii Liderów, wiemy, że prawdziwa przemiana i rozwój osobisty wymagają czasu, refleksji i pracy nad sobą.

W tym kontekście warto zwrócić uwagę na wartościowy autorski program edukacyjny  – Dyrektor Akademii Liderów Elżbiety Liszewskiej,  rzuca nowe światło na proces rozwoju i pracy nad sobą.

To podróż, której skutkiem jest uzyskanie wiedzy i umiejętności pozostałych na całe Twoje dalsze życie.

W Akademii Liderów rozumiemy, że prawdziwa przemiana i rozwój osobisty to proces długotrwały, który wymaga zaangażowania i czasu. Nasz program edukacyjny został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić uczestnikom solidną edukację, która przekracza granice standardowego podejścia do rozwoju osobistego. To podróż, która otwiera drzwi do trwałych zmian i pozwala uczestnikom rozwijać się przez całe życie. Razem tworzymy przestrzeń, w której każdy może odkryć swoje potencjały i stać się lepszą wersją siebie.

Dlaczego rozwój na sobą wymaga czasu?

Zrozumienie Ludzkiego Umysłu: Ludzki umysł jest jak skomplikowany labirynt, wypełniony różnorodnymi doświadczeniami, przekonaniami i mechanizmami obronnymi. Aby zrozumieć siebie i wprowadzić trwałe zmiany, musimy poświęcić czas na zgłębienie tych różnorodnych aspektów.

Kształtowanie Nawyków i Struktur Neuropsychologicznych: Zmiana nawyków i formowanie struktur neuropsychologicznych, które odpowiadają za nasze reakcje i emocje, to proces, który wymaga powtarzalności i czasu, aby utrwalić nowe ścieżki myślowe.

Trauma i Przetwarzanie Emocji: Praca nad traumą i przetwarzanie trudnych emocji to jak odkopywanie skarbów ukrytych głęboko pod powierzchnią. To proces, który wymaga czasu i stopniowego oswajania się z tymi trudnymi doświadczeniami.

Zmiana Perspektywy i Wartości: Zmiana perspektywy życiowej i wartości to jak odnajdywanie nowych kierunków w gąszczu życiowych ścieżek. To długotrwały proces poznawania samego siebie, który rozwija się stopniowo w czasie.

Wpływ Zrównoważonej Praktyki Terapeutycznej: Badania psychologiczne potwierdzają, że praktyka terapeutyczna prowadzona w sposób zrównoważony przynosi trwałe korzyści w zakresie zdrowia psychicznego. To jak sadzenie nasion, które wymaga odpowiedniego czasu i pielęgnacji, aby przyniosły obfite owoce.

Wszechstronny Rozwój Umiejętności: Rozwój osobisty to nie tylko zdobywanie wiedzy, ale również rozwijanie umiejętności miękkich, takich jak empatia, radzenie sobie ze stresem czy umiejętność budowania relacji. To jak wspinanie się na drabinie umiejętności, gdzie każdy szczebel wymaga czasu i wysiłku.

Zmiana Wzorców Myślowych: Nasze wzorce myślowe, które kształtują nasze reakcje i decyzje, są jak zakorzenione drzewa w naszym umyśle. Ich zmiana wymaga czasu i systematycznej pracy, aby przekształcić je w bardziej pozytywne i konstruktywne wzorce.

Wartość Procesu Nad Szybkim Efektem: Zdobyte doświadczenia i zmienione przekonania podczas długotrwałego procesu są znacznie bardziej wartościowe niż szybki efekt, który może okazać się powierzchowny. To jak budowanie solidnego fundamentu pod długoterminowe sukcesy.

Szybkie Metody a Brak Indywidualizacji: Szybkie metody często opierają się na ogólnych założeniach i braku indywidualizacji, co może prowadzić do niedopasowania do konkretnych potrzeb jednostki. To jak założenie buta, który pasuje tylko do niektórych, a reszta musi na siłę się dopasować.

Pamięć Mięśniowa i Systematyczność: Mechanizmy zmiany opartej na pamięci mięśniowej oraz systematyczność działań pozwalają na trwałe wdrożenie nowych nawyków i zachowań. To jak nauka jazdy na rowerze, gdzie systematyczne ćwiczenia prowadzą do opanowania nowych umiejętności.

Praca nad wewnętrznym dzieckiem: Badania psychologów rozwoju, takich jak Erik Erikson, podkreślają, że proces integrowania doświadczeń dzieciństwa z dorosłością wymaga czasu i pracy nad sobą. Tylko osoba, która potrafi zadbać o swoje wewnętrzne dziecko, może stać się emocjonalnie zrównoważonym dorosłym.

Akademia Liderów: 3 lata intensywnej transformacji

W trzech latach kształcenia w Akademii, nasi Słuchacze poddawani są procesowi holistycznej nauki. W tym miejscu warto zaznaczyć – Akademia Liderów, to nie infantylny kurs online, ale prawdziwa podróż ku zrozumieniu siebie i zdobyciu narzędzi do twórczego kształtowania swojego życia.

 

I semestr: Rozwój Osobisty i Asertywność

W pierwszym semestrze, uczestnicy zajmują się kwestią rozwoju osobistego. Program obejmuje kwestie dotyczące pewności siebie, asertywności oraz skutecznej komunikacji. Ten etap stanowi podstawę, która jest dobudowana w ramach dalszej pracy nad sobą.

II semestr: Praca z Podświadomością i NLP

W drugim semestrze programu uczestnicy pogłębiają swoje szczegółowe informacje w zakresie pracy z podświadomością i NLP (Neuro-Lingwistyczne Programowanie). To etap, który umożliwia eksplorację głębszych warstw wiedzy i zrozumienia, jak ukierunkować myśli i działania, które mają zastosowanie.

III semestr: Opisujemy III semestr – to uzależnienia, współuzależnienia, teorie rozwiazywania konfliktów, poznajemy dysfunkcje rodzinne i społeczne oraz nowe, głębsze metody pracy z podświadomością.

IV semestr: Praca z wewnętrznym dzieckiem

Kiedy znamy już teorie dysfunkcji, potrafimy poprzez pracę z wewnętrznym dzieckiem wpłynąć na zmianę.

V i VI: Zasady Prowadzenia Terapii

Pierwsze dwa lata są bazą do dalszej intensywnej pracy. W trzecim roku mamy możliwość korzystania z wcześniejszych metod. Trzeci rok to jednocześnie analiza i synteza, bowiem uczymy się jak łączyć wszystkie dotychczasowe metody, kiedy je stosować, a także poznajemy tajniki terapii krótkoterminowej, indywidualnej, partnerskiej, rodzinnej, terapii uzależnień i innych. Występuje wówczas głęboka eksploracja wcześniejszych doświadczeń, która pomaga zidentyfikować i zintegrować te fragmenty, które wpływają na obecne wybory i relacje. Poznanie zasad prowadzenia terapii w tym kontekście umożliwia nie tylko pracę nad własnym rozwojem, ale także nabycie umiejętności wspierania innych w ich podróży osobistej.

Podsumowanie: Długość Programu jako Kluczowa Wartość

Długość trwania programu Akademii Liderów, wynosząca trzy lata, to zdecydowanie kluczowy aspekt. Każdy semestr budujemy na poprzednim, umożliwiając naszym Słuchaczom stopniowe i głębokie przyswajanie wiedzy oraz umiejętności. W świecie szybkich rozwiązań, w Akademii podkreślamy wartość czasu w procesie rozwoju osobistego. Program ten stawia na jakość, dostarczając uczestnikom solidnej edukacji, która przekracza granice standardowego podejścia do rozwoju osobistego. To podróż, której efekty są trwałe, a zdobyta wiedza i umiejętności pozostają z nami przez całe życie.

Jednocześnie zapraszamy do udziału w naborze do I semestru w naszej szkole.

Szczegóły:

https://akademialiderow.pl/rekrutacja/

#slow_education_deep_transformation